zondag 11 januari 2015

my morning routine in the weekend!

Hoiii, ik heb vandaag voor jullie een morning routine. Meestal zijn die in een video vorm maar ik heb (nog) geen YouTube account dus doe ik het in een foto vorm. Dit is een morning routine van het weekend (van gister ochtend om precies te zijn.) Lees verder als je wilt weten wat ik in de ochtend doe en als je dat niet wilt weten lees dan ook gewoon maar verder haha ;). 


Ik word meestal om 11 uur wakker gemaakt door mijn ouders want anders blijf ik echt veel te lang liggen. Maar ik werd dit keer om kwart voor elf wakker uit mezelf.
 
 
Als ik wakker word dan blijf ik meestal nog even liggen en dan als ik uit mijn bed ga doe ik altijd mijn sloffen aan want ik houd er niet van om op mijn blote voeten / sokken te lopen. Want meestal gaan mijn voeten dan pijn doen of worden ze heel erg koud. Ik doe ook altijd mijn badjas aan. Deze is van de primark en het is een zebra. En heeft oortjes hij is ook echt heel erg zacht.
 
Dan loop ik de trap af en plof ik op de bank neer en ga ik tv kijken.
 
 
Daarna eet ik mijn brood en drink ik mijn thee op. Ik neem altijd thee in de ochtend want dan word ik lekker warm want van koud drinken krijg ik het vaak koud.
 
 
Als ik mijn brood op heb gegeten dan loop ik weer naar boven. Ik zoek mijn outfit voor die dag uit en trek het aan. Gister was het een spijkerblouse met een trui en een zwarte broek.
 
 
Na het omkleden is het tijd voor mijn make-up. Ik hield het gewoon basic met blush,
concealer, wenkbrauwen en mascara.
 
 
Tanden poetsen mag niet ontbreken zeker niet nu ik een beugel heb.
 

 
 
Dan doe ik mijn sloffen uit en mijn schoenen aan. Want ik ging daarna ergens heen.
 
 
Nadat ik mijn schoenen aan had borstelde ik nog mijn haar en deed ik mijn nieuwe jas aan van de Bershka. Hij is baby roze en ik ben er echt super blij mee.
 
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat een reactie achter dat vind ik heel leuk.
Lots of Love Anne. XXX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten